Aleg să văd anul 2020 ca anul oportunitățior și să mă gândesc la el ca la un an din care am învățat atât de mult cât să-mi dea un push pentru multă vreme. Anul trecut pe vremea aceasta, când încă învățam despre strategii de business, apăruse ideea adaptării active la piață, la oportunitățile oferite, în opoziție cu strategiile rigide pe termen mediu și lung. De atunci mi-a plăcut ideea și chiar îmi spuneam singură ‘iată că de fapt nu sunt vraiște la strategii de business; dimpotrivă, sunt în pas cu timpul’.
Anul 2020 a forțat trecerea la acest tip de strategie de business, ne-a împins pe toți cei care avem afaceri să ne arătăm vulnerabili, să ne despuiem de orice prejudecată și să ne adaptăm.
Eu simt că anul trecut ne-a arătat pe toți așa cum suntem. Și vă spun cu mâna pe inimă că am descoperit că sunt un om bun, cu limite, un antreprenor (e primul an în care simt că pot spune asta despre mine), că sunt un cofetar bun, că am parteneri la fel ca mine (de care sunt extrem de mândră și mă bucur că m-au ales la rândul lor partener) și că avem alături o echipă de oameni-cofetari extraordinară.